« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
این آتش به جنگل  و مراتع اطراف سرایت  کرد که در این حادثه 6 هکتار از این عرصه های جنگلی و مرتعی دچار آتش سوزی شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com):

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد ، دیروز یک فقره آتش سوزی در منطقه ده بر افتاب به وقوع پیوست که توسط یگان حفاظت اداره کل و اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد ، هلال احمر، نیروی انتظامی و افرادی از روستا خاموش گردید.
 فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری علت وقوع این آتش سوزی را سهل انگاری دهیار روستای برآفتاب ذکر کرد و افزود: در محل جمع آوری زباله ها در ده برآفتاب به علت قصور و بی توجهی و سهل انگاری دهیار که زباله ها را آتش زده، این آتش به جنگل  و مراتع اطراف سرایت  کرد که در این حادثه 6 هکتار از این عرصه های جنگلی و مرتعی دچار آتش سوزی شد.
 سرهنگ محمدرحیم برزمند  در ادامه بیان داشت: برای دهیار پرونده تخلف تنظیم و به دادسرا ارسال شد و با ایشان برخورد قانونی می گردد.
سرهنگ برزمند در خصوص  محل دفع زباله ها اظهار داشت: اصول  فنی دفن زباله ها رعایت نشده و همچنین جایگاه نامبرده محصور نبوده است. وی سهل انگاری و قصور دهیار را غیر قابل تامل دانست.
روستای ده برافتاب  در شمال غرب یاسوج و در مسیر این جاده یاسوج- سی سخت  قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: