« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در آزمون جدید سال 94 از مجموع 325 نفر از پذیرفته‌شدگان 54 نیرو سهم استان خوزستان است

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com)؛ حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت، به پاداش و ثواب روزه‌دار در این ماه خدا اشاره کرد و افزود: خداوند می‌فرماید، ثواب روزه و روزه‌دار در این ماه وجود خود خداوند است و هیچ چیزی با ثواب روزه‌داری برابری نمی‌کند.

سپهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفت توسط این اداره کل در سطح استان گفت: در حوزه عمرانی و نوسازی در سال گذشته کارهای خوبی صورت گرفت که می‌توان به بازسازی و مرمت و بهسازی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های، شوش، آبادان، خرمشهر، دزفول، اهواز، آغاجاری، امیدیه و... اشاره کرد.

وی افزود : در آزمون جدید سال 94 از مجموع 325 نفر از پذیرفته‌شدگان 54 نیرو سهم استان خوزستان است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد که این تعداد نیروی جوان با انگیزه، وارد مجموعه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: