« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر دهبانی پور علیرغم مدت زمان کوتاهی که از حضور ایشان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می گذرد، ولی حرکت های خوبی را در زمینه برنامه های فرهنگی آغاز کرده اند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

به گزارش  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سیدموسی خادمی دیروز در دیدار معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (سلام الله علیه)، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل در استان ها دارای نقش و جایگاه مهمی هستند.

وی، بیان داشت:اثرات فعالیت این نهاد فرهنگی به صورت تدریجی نمایان می شود و در بازه زمانی بلند مدت می توان شاهد بروز آثار حوزه فرهنگ باشیم.

خادمی، اظهار کرد: دکتر دهبانی پور علیرغم مدت زمان کوتاهی که از حضور ایشان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می گذرد، ولی حرکت های خوبی را در زمینه برنامه های فرهنگی آغاز کرده اند.

مسئول ارشد اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی حرکت های خوبی در حوزه فرهنگ آغاز شده که نیازمند حمایت همه بخش های وزارت فرهنگ و ارشاد هستند.

وی در ادامه، اذعان کرد:برخی استان ها به دلیل مشکلات عدیده ای که داشتند فرصتی برای کارهای فرهنگی را نداشتند و از مدتی که نهادهای فرهنگی شکل گرفته ما باید به این نقطه برسیم که در زمینه های فرهنگی و قرآنی فعالیت های خوبی در استان ها کمتر برخوردار صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بازدید خود از یکی از دارالقرآن های استان اشاره و ادامه داد: کارهای خوبی در دارالقرآن ها صورت می گیرد ولی این مراکز برای رشد باور قرآنی و دینی افراد، نیازمند حمایت هستند.

وی، گفت: استانداری استان در حد توان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خواهد داشت؛ ولی در استان ها معمولا در زمینه فعالیت ها اعتبار زیادی در نظر گرفته نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: