« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در یاسوج خبر داد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com به نقل از خبرنگار فارس، همایش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در یاسوج برگزار می‌شود

فرج‌الله زارعی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوب بانوان استان در رشته دوچرخه سواری و استقبالی که از این رشته در بین بانوان وجود دارد سعی بر این است که رشته دوچرخه‌سواری را در بین بانوان استان توسعه و گسترش دهیم.

وی گفت: در این راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه سواری در اسرع وقت کلاس‌های داوری مربیگری رشته دوچرخه سواری در استان برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: بعداز برگزاری خوب و منظم همایش دوچرخه سواری که در شهر یاسوج با استقبال خوب و کم‌نظیر دوچرخه سواران برگزار شد تصمیم به برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه بانوان گرفتیم و امیدواریم همانند همایش گذشته استقبال خوبی توسط بانوان به عمل آید.

زارعی ادامه داد: این همایش روز جمعه 6 شهریور ماه از ساعت 8.5 صبح در محل پارک مهرورزی شهر یاسوج برگزار می‌شود و در این راستا از عموم بانوان ورزش‌دوست شهر یاسوج جهت حضور در این همایش دعوت به عمل می‌آید.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان با اشاره به ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در بین بانوان افزود: در این همایش به قید قرعه به تعدادی از بانوان شرکت کننده در همایش جوایزی اهدا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: