« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
فرهنگ به عنوان بستر و زير ساخت‌ تعالي و توسعه بر ساير عرصه‌ها (سياسي، اقتصادي و اجتماعي) تأثیر مي‌‌گذارد و از آنها متأثر مي‌شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
دکتر دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سوق ،هفته دولت  را یادآور فضایل بزرگ انسانی ـ الهی شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: نام رجایی و باهنر یادآور فضایل ، تلاش، پایداری، تحمل سختی ها، ساده زیستی، مسئولیت پذیری در لحظات بحرانی، ولایت مداری، توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر است.

                                                                 دکتر دهبانی پور خاطر نشان کرد :این هفته، تجدید پیوند مسئولان با مردم است. مردم با بررسی عملکرد مسئولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می شوند و سعی می کنند تا با همدلی و همراهی با مسئولان دولتی در رفع مشکلات و موانع کمر همت ببندند و موجبات دلگرمی و اهتمام مسئولان را بیش از پیش فراهم آورند.                                                                                        

وی افزود ، مردم، دولت را متعلّق به خود می دانند. در این هفته، دولت کارنامه خود را به مردم عرضه می دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها از آنان یاری می جوید و به مدد پیشنهادها و انتقادهای آنان به اصلاح خود می پردازد.

                                                                                                      ایشان افزود در طی سالهای گذشته تا کنون دولتهای مختلف با سلایق و علایق مختلفی بر سر کار آمدند و خدمات فراوانی داشته و بیان خدمات دولتها گزارش عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران است .

مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به دستاورد ارزشمند هسته ای که در سایه رهنمودها و حمایتهای رهبر معظم انقلاب  و دعای خیر ملت غیور,تدبیر و درایت رئیس جمهور محترم و تبحر تیم مذاکره کننده بدست آمد اشاره و اظهار امیدواری کرد این توافق نامه بتواند برای نظام و کشور راهگشا باشد و فصل جدیدی از کار مشترک ایران با جامعه بین‌المللی باشد.

دکتر دهبانی پور، در ادامه گفت: فرهنگ به عنوان بستر و زير ساخت‌ تعالي و توسعه بر ساير عرصه‌ها (سياسي، اقتصادي و اجتماعي) تأثیر مي‌‌گذارد و از آنها متأثر مي‌شود. فرهنگ به منزله فضاي تنفسي جامعه نيازمند حفاظت، پالايش و... است. و هنر زبانی است بسیار تاثیر گذار که با آن می توان مسائل فرهنگی را انتقال داد.

                                                                                               وی به پاره ای از عملکرد و برنامه های  اداره کل ارشاد از جمله : برنامه های دهه کرامت در سطح کلیه شهرستانها و استان و همچنین همایشهای فرهنگی و هنری ،جشنواره های مختلف از جمله شعر و کتاب و تجلیل از فعالین قرانی اشاره نمود و بر تجهیز بیش از 500 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان تاکید نموده است.

دکتر دهبانی پور در پایان شهر سوق را شهری مذهبی ،فرهنگی و هنری دانست که شایسته خدمات زیادی می باشد و به مشکلات جاده ،آب و برق  و همچنین اعتبارات عمرانی این شهر پرداخت و اظهار امیدواری کرد با وحدت و همدلی مسولان شهری و استانی و با دلسوزی استاندار محترم جناب اقای خادمی این طرحها بزودی به بهره برداری برسد و مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل و برطرف گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: