« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان از آغاز عملیات اجرایی مدار سوم تامین برق شهرستان بهمئی خبر داد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
 « مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان » همزمان با آغاز عملیات اجرایی مدار سوم تامین برق شهرستان بهمئی با اشاره به اينكه ، اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این طرح بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مي باشد گفت : طول ‌ این طرح سه کیلومتر و هدف از اجرای آن پایداری شبکه‌های برق، کاهش خاموشی‌ها، تقویت شبکه و جلوگیری از افت ولتاژ تامین برق شهرستان بهمئی است.

« آقاي  راهزادی »  با بيان اينكه ، برای نخستین بار و با استفاده از شبکه کابلی فشار متوسطِ فاصله دار، عملیات اجرایی مدار سوم تامین برق شهرستان بهمئی از ایستگاه توزیع موقت امیر حاضر تا سه راهی امیر حاضر بهبهان صورت مي گيرد افزود : زمان تكميل و بهره برداری از این طرح که برای نخستین بار در کهکیلویه و بویر احمد در صنعت برق انجام می‌گیرد حداكثر تا ۲۰ روز آينده خواهد بود.

«وی» گفت: با تخصیص اعتبارات لازم برای دستیابی به اهداف وزارت نیرو به ویژه حوزه توانیر در بخش مدیریت مصرف و کاهش تلفات انرژی اقدامات فني به صورت روزانه امكان پذير خواهد بود.

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: