« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
آیین رژه نیروهای مسلح شهرستان لنده  روز سه شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جلوی سپاه پاسداران این شهر برگزار شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

سرگرد محمدی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه لنده  در آیین رژه نیروهای مسلح شهرستان لنده با گرامیداشت یادوخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حقانیت خود را ثابت و انقلاب اسلامی را به جهان صادر نمودند.

سرگرد محمدی افزود: دفاع مقدس مردم ایران ابهت شرق و غرب را در هم شکست و ثبات سیاسی و اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثار رزمندگان و شهدا دانست و اظهار داشت: ملت ایران در دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور از میهن اسلامی جدا شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده به شباهت و همسانی انقلاب عظیم عاشورا و انقلاب بزرگ اسلامی ایران اشاره کرد و به ذکر برخی از وجوه مشترك دو فرهنگ عاشورا و دفاع مقدّس پرداخت:

محمدی گفت هردو نهضت ، برای دفاع از حریم ارزش‎ها و حفظ اسلام و رضای پروردگار رویاروی دشمن ایستادند.

* رهبر هر دو حركت، فرزندان پیامبرند. همان صلابت، پایداری، ذلّت ناپذیری، شهادت پذیری و روح ایثار كه در وجود مبارك اباعبدالله (علیه السلام) هست، در وجود امام خمینی(قدس سره) تجلّی یافته است. امام به پیروی از سرور و سالار شهیدان، از هیچ فداكاری در راه مكتب و آرمان‎های الهی دریغ ندارد؛

* یاران امام خمینی (قدس سره)همچون شهیدان كربلا، كانون عرفان ومحبّت الهی و سرشار از شوق شهادت و فداكاری‎اند؛

* دشمن رویارو با دو جریان، در نهایت قساوت، پستی، دنیاپرستی و خودخواهی است؛

گفتنی است 31 شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: