« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
شهردار لنده خبر داد:برای توسعه فضای سبز و ساماندهی بلوارها و میادین بیش از 8 هزار نهال در سطح معابر و بلوارها ی شهر لنده غرس شده است

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

مهندس محمدتقی تقی‌زاده  پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر  لنده با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری لنده گفت : برای توسعه فضای سبز و ساماندهی بلوارها و میادین بیش از 8 هزار نهال در سطح معابر و بلوارها غرس شده است.

شهردار لنده  افزود: : در راستای ساماندهی وضعیت عبور و مرور شهری و بازسازی خیابان‌ها اقدامات خوبی انجام گرفته که از آن جمله می‌توان به بازسازی و تعریض خیابان ورودی شهر به عرض 25 متر، بازسازی و زیرسازی خیابان شهرک فجر به طول 2 کیلومتر، احداث خیابان مصلی و اتصال آن به خیابان شهیدرجایی و ... اشاره کرد.

شهردار لنده با اشاره به وضعیت آسفالت‌ معابر و خیابان‌های شهر گفت: خیابان شهیدرجایی، خیابان شهرک سرآسیاب و چند خیابان و کوچه در سطح شهر که از اولویت اصلی برخوردار بودند اقدام به آسفالت‌ آن‌ها شده و در آینده نیز با توجه به شرایط و موقعیت و همچنین اولویت‌بندی صورت گرفته سایر معابر نیز آسفالت خواهند شد.

وی در ادامه به اتصال‌ شهرک‌های بهاران، سرآسیاب و فجر به شهر اشاره کرد و گفت: در گذشته عوارض این شهرک‌ها به حساب بنیاد مسکن ریخته شده ولی زیرساخت‌های لازم در این شهرک‌ها احداث نشده ولی با همکاری شورا و مردم توانستیم نسبت به جدول‌گذاری و جمع‌اوری زباله در سطح این شهرک‌ها اقدام کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: