« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان لنده گفت: برای هر نفر در سطح شهرستان یک کتاب داریم و بیش از یک و نیم درصد جمعیت شهرستان عضو کتابخانه هستند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
سید زکریا تقوی نژاد ،به مناسبت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار، ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح وضعیت سرانه مطالعه در شهرستان برنامه‌های گرامیداشت مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی را تشریح کرد.

تقوی نژاد اظهار داشت: در حال حاضر فقط  کتابخانه عمومی شهر لنده در این شهرستان فعال است ولی برای راه اندازی کتا بخانه های روستاهای قیام ،چهار راه عالی طیب و شیتاب اقدامات خوبی از جمله تهیه زمین و مکان فیزیکی با همکاری و همراهی مردم پیش بینی گردیده که امیدواریم تا پایان سال 94 حداقل 2 مورد از آنها افتتاح گردد.

وی اضافه کرد: بسیاری از روستاهای بزرگ و دارای پتانسیل لازم در سطح شهرستان از جمله روستاهای ایدنک و سراسیاب  فاقد کتابخانه می باشند  که درصددیم با همکاری خیرین و مسئولان محلی با راه‌اندازی کتابخانه‌های متعدد در سطح روستاها زمینه دسترسی همه علاقه‌مندان به کتاب را فراهم کنیم.

رئس کتابخانه های عمومی شهرستان لنده تصریح کرد:در حال حاضر  برای هر نفر در سطح شهرستان یک کتاب داریم و بیش از یک و نیم درصد جمعیت شهرستان عضو کتابخانه هستند و روزانه حدود 150نفر مراجعه کننده داریم که از این تعداد حدود 40 تا 50 نفر از آنها متقاضی کتاب هستند.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین از کارکنان کتابخانه عمومی شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمده است.

تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران

تجلیل از کارکنان کتابخانه عمومی شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: