« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
دانش‌آموزانی که به دلیل نبود برق از نور پنجره‌ برای روشنایی فضای کلاس خود بهره می‌برند و سقف چوبی که باید دید با وضعیت موجود زمستان امسال دوام می‌آورد یا نه

 به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir ، بدترین شرایط تحصیل این کودکان در ساختمانی ساخته شده از گل و سنگ و بسیار قدیمی است.

سرتنگ‌لیراب جایی محروم برای مظلوم‌ترین کودکان کهگیلویه‌ و بویراحمد است که زندگی خود را در شرایط سخت می‌گذرانند.

صادق طاهریان‌نسب معاون آموزگار مدرسه تک کلاس شهید لاجوردی سرتنگ لیراب گفت: روستای سرتنگ‌لیراب فاقد برق، جاده و آب آشامیدنی است و ارتباط تلفن ثابت و همراه که دیگر هیچ.

وی افزود: دانش‌آموزان این مدرسه یک کلاسه از ۶ دانش‌آموز پسر و ۱۱ دانش‌آموز دختر تشکیل شده و آنها در سال تحصیلی جدید حتی از داشتن تخته سیاه محروم هستند.

دانش‌آموزانی که به دلیل نبود برق از نور پنجره‌ برای روشنایی فضای کلاس خود بهره می‌برند و سقف چوبی که باید دید با وضعیت موجود زمستان امسال دوام می‌آورد یا نه.

پنجره مدرسه از سوراخ کوچکی ساخته شد که روشنایی از آن استفاده می‌شود آیا در فصل سرد زمستان هم باید باز باشد، حقیقتاً که چنین نخواهد بود چراکه دانش‌آموزان در سرمای زمستان باید قبل از آن‌که به نور بیندیشند فضای کلاس خود را گرم نگه دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: