« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
مردم در انتخابات پیش رو با حضور گسترده خود دل رهبری را شاد  و از هر گونه اختلاف افکنی و بداخلاقی در انتخابات خوداری نمایند

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر شهرستان لنده در مراسم باشکوه یوم الله 22 بهمن این شهرستان که در محل مصلی نماز جمعه شهر لنده برگزار شد ، ضمن گرامیداشت سی و هفتمین  طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خلق این حماسه عظیم توسط مردم  شهرستان لنده را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت ، آگاهانه و پرشور اقشار مختلف مردم بصیر و ولایتمدار این شهرستان و همچنین از ادارات و نهادهایی از جمله سپاه  ناحیه لنده، شهرداری و دفتر امام جمعه  در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن تقدیر و تشکر نموده است.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه به ضرورت خلق حماسه ای دیگر در 7 اسفندماه اشاره کرد و افزود:حماسه دیگری در راه است که امیدواریم ملت غیور ایران اسلامی در این روز حماسه ای دیگر خلق نموده و دل رهبری عزیز را شاد نمایند.

رئیس تبلیغات اسلامی لنده از مردم خواست تا آگاهانه در انتخابات پیش رو شرکت نموده و از هر گونه اختلاف افکنی و بداخلاقی در انتخابات خوداری نموده زیرا یکی از منفورترین پدیده های  اجتماعی قهر انتخاباتی است .

وی اظهار کرد :مردم باید در انتخابات آزاد باشند و نباید به کسی فشار آورد و یا کسی را  قران داد بلکه باید فضایی ایجاد شود تا مردم آزادانه انتخاب کنند و مردم نیز در انتخاب خود باورهای دینی و ارزشهای انقلابی و روحیه استکبار ستیزی را لحاظ نمایند.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان اهمیت انتخابات خبرگان را یادآوری و بر ضرورت حضور گستره مردم در انتخابات تاکید نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: