« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۵
جهانبخش:عرض ما اینست که اگر در پستوهای خانه هایتان با هم رفاقت و آشتی دارید در انظار عمومی هم رفیق باشید

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

محمد جهانبخش نامزد انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  در جمع مردم لنده گفت:

ما انقلاب نکردیم که فقط زنان و بانوان ما با حجاب باشند انقلاب نکردیم که فقط نماز بخوانیم ،شهید و کشته ندادیم که فقط روزه بگیریم. حرکت ما در راستای اسلام ناب بود.اسلام ناب در مقابل اسلام امریکایی،حضرت امام بعد از اتمام جنگ فرمودند جنگ واقعی الان شروع شد جنگ میان فقر و غنا جنگ میانتودهای  مستضعف و مستکبر اما متاسفانه بر خلاف فرمایشات آن پیر سفر کرده یک دو قطبی جعلی و کاذب بنام چپ و راست ایجاد شد و بعدها نام خود را اصلاح طلبی و اصول گرایی تغییر داد.

اقایان در انظار عمومی و وقتی به هم می رسند یکدیگر را به انواع بر چسبها متهم می کنند اما وقتی سبک زندگی هر دو طیف را بررسی می کنیم می بینیم در بهترین خانه ها سکنی گزیده اند وهمسایگی می کنند و دختران و پسرانشان وحتی نوادگانشان بعضا" باهم ازدواج می کنند وتفریحات شمالشان هم باهم است ودر منافع اقتصادی دوقلوهای به هم چسبیده اند و متأسفانه پشت تریبون که قرار می گیرند دعوای زرگری می کنند.

عرض ما اینست که اگر در پستوهای خانه هایتان با هم رفاقت و آشتی دارید در انظار عمومی هم رفیق باشید.

امروز مقام معظم رهبری هم بعنوان مفسر اسلام ناب و رهبری عزیز انقلاب فرمودن بنده این تقسیم بندی را قبول ندارم .نقطه مقبل اصولگرایی اصلاح طلبی نیست  فرد لاابالی است  و نقطه مقابل اصلاح طلبی هم اصولگرایی نیست .

و جلوتر معظم له اصلاح طلبی در روشها را  یکی از شاخصه های اصولگرایی  بیان کردند و فرمودند بنده اصولگرای اصلاح طلب هستم.


وی در ادامه گفت: آیا اصولگرایی هفده رکعت نماز و ریش و انگشتر و توصیه های غیرقانونی است؟! آقایان اسلام را و اندیشه های امام و رهبری را حداقلی و گزینشی معرفی می کنند. امام به صراحت گفته است که نماینده ملت باید از طبقه متوسط و محروم جامعه باشد.

وی با بیان اینکه من تولید قدرت سیاسی خود را از میان شما توده های مردمی کسب می کنم، گفت: ان شاء الله توزیع و مصرف آن نیز تحت مناسبات عادلانه در میان همین مستضعفین انجام خواهد شد و آقایانی که تولید قدرت سیاسی خود را از برخی افراد سودجو کسب می کنند لاجرم توزیع و مصرف آن نیز از میان این طیف سود جو به سمت مردم سرازیر نخواهد شد.

محمد جهانبخش کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در پایان سخنرانی خود نکته مهمی را خطاب به برخی کاندیدا ها، بیان کرد:‌ ما موظیفم نهضت ارائه کارنامه و برنامه را راه اندازی کنیم تا در بستری شفاف، مردم با اندیشه های پنهانی کاندیدا ها آشنا شوند و لذا از همین تریبون رسمی و در حضور شما مردم شریف لنده از نماینده شانزده ساله کهگیلویه آقای محمد موحد و همچنین عدل هاشمی که مدعی خدمت به مردم هستند را به مناظره در زمان و مکان پیشنهادی خود آقایان بر اساس گفتمان امام و رهبری دعوت می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: