« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
آوای رودکوف:تعدادی از پیشکسوتان یک نهاد نظامی حضور خود در لیست حامیان یک نامزد انتخاباتی را تکذیب و خواهان پیگیری موضوع از طریق نهادهای نظارتی شدند

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

در پی انتشار اسامی جمعی از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان حامیان و حاضرین در جلسه انتخاباتی حجت الاسلام سید محمد موحد نامزد انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ ،در فضای مجازی ،تعدادی از این افراد از انتشار اسامی آنها در این لیست اظهار نگرانی نموده و حضور خود در جمع هواداران این نامزد انتخاباتی را قویا  تکذیب نموده  و خواهان پیگیری موضوع از طریق رسانه ها و مسولین نظارتی گردیده  و اعلام نمودند مراتب را از طریق مقامات قضایی پیگیری خواهند نمود.

آنها همچنین از سیاسیون و عوامل اجرایی ستادهای انتخاباتی نامزدها در خواست نمودند تا اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و از هر گونه بداخلاقی و انتشار شایعات و اخبار کذب در جامعه و فضاهای مجازی خوداری نمایند.

گفتنی است اخیرا لیستی شامل تعداد 102 نفر از بازنشستگان سپاه پاسداران در فضای مجازی و کانال تلگرامی یک نفر از نامزدهای انتخاباتی منتشر گردیده که صحت آن مورد تایید بعضی از افراد نامبره در این لیست قرار نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: