« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
آوای رودکوف:دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به درگیری و نزاع فردی و دسته‌جمعی در تعطیلات نوروز هشدار داد و گفت: با مخلان نظم و امنیت در تعطیلات نوروز شدیدترین برخورد قضایی خواهیم داشت

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،مهرداد کرمی  در گفت‌وگو یی با تبریک به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی گردشگرپذیر است که باید حرمت مسافران و مهمانان نوروزی را به خوبی پاس بداریم.

وی گفت: این کار موجب می‌شود تا در سال‌های آینده مهمانان و مسافران بیشتری به استان سفر کرده و در رونق اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد هم چاره‌ساز باشد.

این مسئول با توصیه به همه از مردم و مسئولان که باید به بهترین نحو ممکن از مسافران و مهمانان و گردشگران پذیرایی شود، افزود: البته مردم استان ما در کشور با صفت مهمان‌نوازی مطرح هستند که باید این صفت نیکو و اسلامی را به خوبی پاس بداریم چرا که میراثی تاریخی و ماندگار برای استان از گذشته تاکنون بوده است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مردم هم در هنگام مسافرت باید نکات ایمنی را به خوبی مد نظر قرار دهند، افزود: مردم باید مراقب اموال خود بوده و منازل را قبل از رفتن به مسافرت و گردش از نظر ایمنی مورد توجه بیشتر قرار دهند.

کرمی گفت: یکی دیگر از توصیه‌ها این است که برای حفظ چهره خوب استان خودمان در ایام نوروز نباید اقداماتی که موجب از بین رفتن این وجهه می‌شود انجام داد برای نمونه هرگونه نزاع و درگیری به این وجهه خدشه وارد می‌کند.

وی با تذکر جدی به کسانی که عامل نزاع و درگیری هستند، افزود: دستگاه قضایی استان با قدرت و قوت با این گونه افراد برخورد جدی خواهد داشت تا درس عبرتی برای کسانی باشد که خواسته و ناخواسته درصدد مخدوش کردن چهره استان هستند.

کرمی اظهار کرد: به صاحبان تالارها و اماکن تفریحی نیز تذکر داده می‌شود که نسبت به رعایت قوانین اهتمام جدی داشته باشند و هر مرکز تفریحی که نقض قانون کند پلمپ خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: