« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
آوای رودکوف:منتخب کهگیلویه بزرگ: یقین بدانید که نه تنها چپ و راست، بلکه بولدوزر هم نخواهد توانست مرا به حاشیه ببرد؛ من سرم و جان ناقابلم را  برای  ولایت تقدیم می کنم  اما این کار و کاسبی‌ها را قبول ندارم و با هدف کار برای مردم آمده‌ام

 پایگاه خبری آوای رودکوف:عدل هاشمی‌پور در اجتماع  مردم لنده با تقدیر از مردم و هیاتهای اجرایی و نظارات در هفتم اسفند  اظهار داشت:
مردم لنده، مردمی اصیل و ریشه‌دار و با فرهنگ هستند و لازم است از همه ی مردم و مسولان  به‌خاطر مهربانیها وحضور در پای صندوقهای رای، تشکر کنم.

هاشمی‌پور با اشاره به نامگذاری سال نو از سوی رهبر معظم  انقلاب، افزود:همه  باید این سوال را از خود بپرسیم که چرا شعار اقتصاد مقاومتی دو باره تکرار شد؟ اما من با خود این سوال را کردم و می دانم که عملکرد ما خوب نبود و لازم بود مجدداً این شعار توسط مقام عظمای ولایت  تکرار شود.                                                                   ایشان  با بیان این مطلب که مردم از ابتدای انقلاب تاکنون، همواره مسئولیت و مأموریت خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، افزود: مطالبی که قبل از سخنرانی این جانب بیان شده است ۳۷ سال است که هر نماینده‌ای می‌آید و می‌رود، گفته می‌شود اما آیا این حرف‌ها با اقدام و عمل نیز همراه بوده است؟

وی با یادآوری مصادیقی از عملی نشدن شعارها و خواسته‌ها در شهرستان لنده، تصریح کرد: اگر در مدت گذشته هر سال تنها یک کیلومتر از جاده لنده – تراب، حتی بدون کمک دولت و با همکاری خود فعالین اقتصادی کار می‌شد، تاکنون این جاده تمام شده بود.

                                                                                                                    منتخب مردم کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده  افزود: باید واقعیت‌ها را قبول کنیم چرا که حرفِ خوب می‌زنیم، علمِ خوب هم داریم ولی به عمل که می‌رسیم می‌لنگیم.

عدل هاشمی‌پور با توصیف خود به عنوان مسئولی با روحیه اجرایی و فنی، گفت: بنده با تجربه اجرایی و ارتباطاتی که در سطح کشور دارم آمده‌ام به مردم خدمت کنم و در این راه همه باید همکاری کنند.

وی بیان کرد: با این وجود اگر در این مسیر با من همکاری نشود و جریان‌ها و افراد چپ و راست هر کدام به یک طرف بکشند قطعاً لنده به این صورت آباد نخواهد شد.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ تأکید کرد: یقین بدانید که نه تنها چپ و راست، بلکه بولدوزر هم نخواهد توانست مرا به حاشیه ببرد؛ من سرم و جان ناقابلم را  برای  ولایت تقدیم می کنم  اما این کار و کاسبی‌ها را قبول ندارم و با هدف کار برای مردم آمده‌ام.

سردار هاشمی پور  با انتقاد از عملکرد دو جناح اصلی سیاسی، تصریح کرد: نه اصولگرایان و نه اصلاح‌طلبان نتوانسته‌اند به اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند و این شعار ابتر مانده‌است.

ایشان از مردم و مسولان درخواست نمودند با حفظ سلایق مختلف اما برای توسعه و آبادانی شهرستان لنده باید کنار هم باشید و دست به دست هم دهید تا بر مشکلات شهرستان فائق آیید.  

                                                                                               هاشمی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد علیرغم اینکه کمر همت بسته تا مشکل محرومیت و بیکاری و اشتغال را بر طرف نماید اما مردم نباید  انتظار داشته باشند تا یک شبه  همه مشکلات بر طرف گردد.

عدل هاشمی پور با بیان اینکه تنها نامزدی بوده است که از عمل به شعارها سخن می‌گفت، تأکید کرد: خیال نکنید که بعد از این انتخابات برای استراحت راهی تهران می‌شوم؛ قیافه‌گرفتن و پز دادن به نمایندگی به درد ما نمی‌خورد و باید بدانید که انتخابات تمام شد و امروز دیگر روز کار است.

هاشمی‌پور در ادامه تصریح کرد: بنده به عشق کرسی سبز بهارستان نیامده ام بلکه صندلی داشته ام که روزانه حداقل پنج نماینده برای پیگیری امورات مردم  پیش من می آمدند  اما صندلی بهارستان را صرفا برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان و استانم انتخاب نموده ام.   

                                                                                                                        منتخب مردم کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به حاضرین گفت:خدا وکیلی برای باند بازی و قوم گرایی نیامده ام و خدا را شاهد می گیرم که در ذهنم بویراحمدی و بخش ثلاثی خطور نمی کند پس بیایید تا با هم عسلویه ای در کهگیلویه بزرگ ایجاد کنیم.
هاشمی‌پور همچنین خطاب به مردم و هواداران خود گفت: بدانید و مطمئن باشید عبور از سونامی بیکاری و رفع مشکلات عدیده این شهرستان و سایر شهرستانها  با  کنار هم بودن و دوری از  مباحث حاشیه‌ای ممکن خواهد شد .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
1
0
ظاهرا باز هم قسم خورد.....
شهروندلندهای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
1
0
ای .......این همه قسم دروغ نخور
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
اگر مرد عمل بودی چرا به میثاق نامه عمل نکردی ، فقط شعار می دهید .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: