« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
آوای رودکوف:سردار عدل هاشمی پور در سفر اخیر خود به دیشموک  و در جمع مردم این منطقه با بیان جزئیاتی از کلیپ منتشر شده ، بابت قسم جلا له خود در چند سال پیش از امام زاده میر سالار (ع) عذرخواهی نمود

 به گزارش آوای رودکوف،در واپسین روزهای منتهی به 7 اسفند ماه سال 1394   کلیپی از منتخب فعلی مردم کهگیلویه بزرگ در فضای رسانه ای و مجازی منتشر گردیده که گویا کاملا حساب شده و زمان آن برای رقیب قدر انتخاباتی آنها کاملا محاسبه گردیده بود که اگر چه بعضی اذهان را مشوش نموده اما مردم این دیار به خوبی می دانستند انتشار این کلیپ در چنین شرایطی به قصد تخریب و تشویش اذهان مردم نسبت به سردار هاشمی بوده ، گرچه  طرح این جملات در آن زمان توسط وی قابل تامل است ! اما مردم کهگیلویه بزرگ تصمیم خود را گرفته و بر انتخاب خود تاکید نموده اند.

در این کلیپ عدل هاشمی پور در سخنرانی خود در جوار بقعه متبرک امام زاده میرسالار  قسم می خورد که در سیاست وارد نمی شود و قصد نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارد و .............. که این کلیپ بصورت کسترده ای منتشر و دست آویزی برای تخریب وی گردیده است.

تا اینکه در سفر اخیر منتخب کهگیلویه بزرگ به شهر دیشموک وی به این موضوع مجددا واکنش نشان داده و ضمن قدردانی از مردم اظهار داشت: در آن زمان و به خاطر انجام کارهای نیمه تمام و فشارهای بیش از حدی که بعضی سیاسیون می‌آوردند قسمی خوردیم و اینهم در زمان پاسداری بود،در آن زمان هم در دانشگاه پیام نور و هم در این مکان قسم جلاله خوردم که یک ساعت پاسداری را به هیچ نمایندگی عوض نمی‌کنم وپاسدار رسمی بودم.

عدل هاشمی افزود: بنده در ان مقطع اعتقادی به نمایندگی نداشتم و کارم را انجام می‌دادم اما، وقتی بازنشسته شدیم یک سال و نیم بعداز بازنشسته شدن با فشار نخبگان و بزرگان و علمای استان و نمایندگان ادوار گذشته باتدبیر و برنامه وارد این عرصه شدیم که بعدا افرادی کلیپ درست کردند و میخواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

منتخب مردم کهگیلویه ادامه داد : از دفتر مقام معظم رهبری استفتاء کردم و دفتر معظم له پی نوشت نامه اعلام داشتند نه تنها کفاره ندارد بلکه ورود بلامانع است.

ایشان در پایان یادآور شد: ما کمبودی ندیدیم که این را رسانه‌ای کنیم والان هم در همین مکان مقدس عذرخواهی می‌کنم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
علی موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
اینهم .... دیگه حالا از رهبری مایه میزاره احتمالا با بچه های ......اعتدال همنشین شد که کارها را میکنن آنوقت با بردن نام رهبری بر آنها سر پوش میزارن
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
سلام اگراینطور هست هرخلافی بکنیم سوگند دروغ یاد کنیم. بعدها از مراجع نظر بگیریم کفاره هم بدیم مشکل نیست این همه یه راه که یادمان دادند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: