« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
آوای رودکوف:در جلسه  شوراي اداري شهرستان بهمئي صورم گرفت: تاكيد فرماندار بهمئي بر جذب اعتبارات در حوزه هاي مختلف/ تلاش براي رفع مشكلات طرح هاي عمراني / معرفي روساي 2 اداره  و  تجليل از برترين دستگاهها و ادارات خدمات سفر به گردشگران و مسافران در ايام نوروز

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،« فرماندار بهمئي» در نشست شوراي اداري اين شهرستان با اشاره به اينكه ، جذب اعتبارات بيشتر در حوزه هاي راه شهرسازي ، كشاورزي ، خدمات شهري ، آب شهري و روستايي ، نوسازي مدارس ، منابع طبيعي و آبخيزداري و مسكن نيازمند تلاش مسئولان و دستگاههاي اجرائي مختلف است گفت : در صورت تامين و جذب اعتبارات موجود بخش مهمي از مشكلات طرح ها در اين شهرستان رفع مي شود و زمينه ي اشتغال جوانان شهرستان ، از محل اعتبارات ملي ، استاني ، دو درصد نفت و گاز و ماده هاي 180 و 120 فراهم مي شود.

«آقاي رحماني » همچنين با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان (اقتصاد مقاومتي ، اقدام وعمل ) ، صرفه جويي در حامل هاي انر‍‍ژي و استفاده بهينه از امكانات موجود را يكي از مهمترين وظايف ادارات و دستگاههاي دولتي و خصوصي شهرستان برشمرد و افزود : دستگاههاي و ادارات موفق در زمينه اجراي كامل اهداف اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل و جامه عمل پوشيدن به بيانات مقام معظم رهبري مدظله العالي تجليل خواهد شد.

«وي»  از وضع موجود اطلاع رساني در فضاهاي مجازي عليه خدمات نظام ، انقلاب و خدمات دولت انتقاد كرد و انتقادهاي غيرمنصفانه را همگامي با دشمنان در راستاي تضعيف دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران ذكر كرد و گفت : انتقاد از خدمات دولت و نظام بايد سازنده و به دور از هرگونه تخريب باشد تا بتواند زمينه پيشرفت و توسعه شهرستان ، استان و در نتيجه كشور را فراهم آورد.

پاكسازي مناطق سياحتي و زيارتي از زباله هاي به جا مانده از مسافران نوروزي ، تامين اعتبار طرح هاي نيمه تمام ، ساماندهي وضعيت صندوق كار آفريني شهرستان بهمئي از مهمترين مصوبات اين نشست بود.

گفتني است در پايان اين نشست از خدمات آقاي عابدي كيش رئيس پيشين صندوق مهر شهرستان بهمئي تجليل و آقاي عرب لو به عنوان رئيس جديد معرفي شد. همچنين از خدمات آقاي ولي جفتا  رئيس پيشين آبفاي روستايي بهمئي تقدير شو آقاي زارع قلات به عنوان رئيس جديد آبفاي روستايي بهمئي منصوب شد.

 

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: