« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد :
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نظارت نامطلوب دستگاه های متولی مصالح ساختمانی بر این بخش سخن گفت و افزود: استانداری بر استاندارد سازی مصالح ساختمانی در یکسال اخیر، ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، کیومرث حاجی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت : کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه آماده هرگونه همکاری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : در حالیکه سیاست نظام ، حمایت از تولید است ؛ همه مکلفیم سیاست‌ها را اعمال کنیم.

وی بر لزوم ممانعت از فراهم سازی و بسترسازی بی‌عدالتی و رانت ، تاکید کرد و افزود : به منظور رصد معادن و در حوزه عمرانی ، کمیته پنج نفره‌ای تشکیل و سازمان بازرسی، قوه قضاییه و نیروی انتظامی بر وضعیت معادن نظارت دارند.

وی اط تصویب فعال شدن آزمایشگاه کیفی در نشست شورای فنی خبر داد و اضافه کرد : باید و قیمت تولیدات معدنی از جمله شن و ماسه به روز و استاندارد شود.

وی تعیین تکلیف معادن شناسایی شده غیر فعال را یک اولویت در دستور کار اداره کل صمت دانست و با تاکید بر اینکه هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست؛ یادآور شد: کیفیت نامناسب شن و ماسه به زیرساخت‌های عمرانی و ساخت‌ و سازهای مسکونی ضربه وارد کرده است.

حاجی‌زاده از نبود استاندارد پل های احداث شده پروژه جوخانه به طرف طسوج شهرستان چرام خبر داد و گفت : دستور تخریب یکی دو پل صادر شد .

وی به کیفیت پایین مصالح تامین شده برای پروژه‌ای از چاسخار به سمت آرند اشاره کرد و متذکر شد : تغییرات دمایی باعث از بین رفتن آسفالت می‌شود.

حاجی زادهبا تاکید بر اینکه در کهگیلویه و بویر احمد ، شن و ماسه به کالای تجاری تبدیل شده است اذعان داشت : در حالیکه قیمت مصالح ساختمانی افزایش داشته است ؛ کیفیت مصالح ارتقاء پیدا نکرده است.

حاجی‌زاده در تشریح لزوم آزمایشگاه مادر برای کنترل کیفیت شن و ماسه متذکر شد در صورت وجود امکانات لازم در آزمایشگاه مکانیک خاک ؛ از ظرفیت این آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه مادر ، استفاده خواهد شد.

وی از فعالیت غیر مجاز 15 واحد شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود : یکی از وظایف بزرگ صنعت و معدن بازدید ماهیانه از واحدهای شن و ماسه و ممانعت از فعالیت واحدهای فاقد مجوز است.

مدینه صابری/ خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: