« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
نشست تبیینی استفاده از سلاح در مراسمات به همت سازمان مردم نهاد چاوشان سلامت پارسه برگزار شد:
نشست تبیینی جنبه های دینی ، اجتماعی ، روانشناختی و کیفری و حقوقی استفاده از سلاح در مراسمات با محوریت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و فرمانداری لنده و به همت سازمان مردم نهاد چاوشان سلامت پارسه برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نشست تبیینی جنبه های دینی ، اجتماعی ، روانشناختی و کیفری و حقوقی استفاده از سلاح در مراسمات با محوریت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و فرمانداری لنده و به همت سازمان مردم نهاد چاوشان سلامت پارسه برگزار شد .

« نه » ایل نجیب طیبی به تیراندازی در مراسمات

در این نشست حجت الاسلام محمودی اصل ، به بررسی این آسیب اجتماعی از منظر دین و روایات پرداخت و گفتند نه تنها هیچ مبنایی در دین و شرع برای این موضوع وجود ندارد بلکه با سنت های در تضاد با منافع عمومی جامعه به شدت مخالفت شده است .

« نه » ایل نجیب طیبی به تیراندازی در مراسمات

حجت الاسلام انصاری نیز با یادآوری اصول مصرح در قانون در باره استفاده ، حمل و استفاده نادرست از سلاح گفتند هیچگونه مماشاتی با مسببین سلب آرامش مردم نخواهیم داشت . ایشان با برشمردن رابطه علی و معلولی این رسم غلط، خواهان ورود متنفذین برای حذف معضل تیراندازی در مراسمات شد .

« نه » ایل نجیب طیبی به تیراندازی در مراسمات

عادل ضربی مسئول موسسه مردم نهاد چاوشان سلامت پارسه نیز با اشاره به پویشی تحت عنوان « نه » ایل نجیب طیبی به تیراندازی در فضای مجازی ، از بزرگان ، متنفذین و ریش سفیدان بعنوان بهترین سرمایه اجتماعی نام بردند و خواهان ورود آنها به این موضوع از طریق حکمرانی غیر رسمی شدند و گفتند ضمانت اجرای این نوع حکمرانی ، مشروعیت ، اقتدار و ارزش افزوده آبرویی شماست .

« نه » ایل نجیب طیبی به تیراندازی در مراسمات

در پایان میثاق نامه ای با موضوع تلاش در جهت حذف تیراندازی در مراسمات به امضای شرکت کنندگان در نشست رسید.

« نه » ایل نجیب طیبی به تیراندازی در مراسمات

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: