« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ساخت و توسعه راه های منطقه جنوب کشور تعیین شد:
آخرین هماهنگی ها برای افتتاح ابر پروژه ملی جاده پاتاوه به دهدشت و پروژه های حوزه راه استان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ساخت و توسعه راه های منطقه جنوب کشور انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار که محمدی مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه جنوب کشور و جمعی از مسئولین این حوزه حضور داشتند، گفت: این مسیر امید بخش که نزدیکترین راه ترانزیتی جنوب به مرکز کشور است در سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان افتتاح می شود.

پروژه های مطرح در دور دوم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/سهم لنده در حوزه راهها صفر است

سید علی احمدزاده افزود: طی هفته جاری مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای این مسیر تخصیص گرفتیم که اگر در جایی از پروژه دارای نواقضاتی باشد رفع شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت جاده پاتاوه به دهدشت، برنامه مطالعات فاز دوم این مسیر بعد از افتتاح رسمی آغاز می شود.

احمدزاده با بیان اینکه دورنمای جاده های استان مورد توجه است، گفت: در سفر دور دوم دولت به استان مسیرهای شریانی، راه های روستایی و راه آهن به عنوان اولویت اصلی مطرح خواهد شد.

استاندار گفت: جاده ملی پاتاوه به دهدشت علاوه بر تردد حمل و نقل به عنوان یک مسیر گردشگری مطرح خواهد شد.

احمدزاده بیان کرد: پروژه هایی که در حوزه راه و مسکن در سفر مطرح است، جاده پاتاوه به دهدشت به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و پروژه های پل کلو در سی سخت، محور گچساران به گناوه ، مسیر پلیس راه یاسوج- شیراز که اخیرا در آن تصادف صورت گرفت و چند نفر جان باختند و مجروح شدند و طرح نهضت ملی مسکن یاسوج پروژه هایی است که در این سفر کلنگ زنی می شوند.

وی عنوان کرد: مسیرهای شریانی یاسوج- شیراز، یاسوج- سمیرم و یاسوج – بابامیدان در سفر دولت مورد تاکید قرار می گیرد.

استاندار به مسئله نگهداری جاده ها و رفع نقاط حادثه خیز در استان نیز تاکید کرد.

مدیرکل ساخت و توسعه راه های جنوب کشور هم گفت: ارزش روز جاده ملی پاتاوه –دهدشت افزون بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

محمدی اظهار کرد: این مسیر ۱۳۶ کیلومتر است که برای افزایش ضریب ایمنی آن استقرار پلیس راه و راهداری، نصب کامل همه تابلوها، خط کشی و روشنایی تونل ها مورد توجه قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این مسیر کوهستانی، جنگلی و بخشی درحاشیه رودخانه قرار گرفته است باید به لحاظ گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

محمدی به تلاش و پیگیری مستمر استانداری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص این مسیر و دیگر جاده ها اصلی، شریانی و روستایی استان پرداخت و خاطرنشان کرد: با پیگیری های دکتر احمدزاده در خصوص راه های استان و پروژه های راه آهن حرکت های تحول آفرینی در حوزه راه های استان صورت گرفته و یا در شرف انجام است.

به گزارش آوای رودکوف علیرغم خواست عمومی مردم لنده و مکاتبات و درخواستهای فرمانداری این شهرستان  اما بزرگراه لنده به تشان که در واقع ادامه جاده پاتاوه می باشد و چند ماهی است متوقف شده است ! در این جلسه دیده نشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
0
برابر رؤایات واحادیث معتبر که نظر بزرگان واندیشمندان آلهی است میگویند هرچه به سر انسان می اید نتیجه اعمال خؤدش هست مردم لنده فقط کف وصوت برای دیگران خوب بلدند بزنند وگرنه از خود بیگانه اند تصمیمات برای ابادی هر شهر ی را باید زجركشیدگان همان شهر بگیرندماها همیشه منتظر دیگرانیم که بیایند اباد کنندوخانه برایمانبسازند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: