کد خبر: ۳۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
پیام دعوت از نخبگان برای حضور در کنگره شهدا؛
کمترین کاری که ما برای تکریم شهدا می‌توانیم انجام دهیم، برگزاری چنین آئیین‌هاییست که ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای عزیز، نقشی مؤثر در معرفی ارزش‌های والای اسلامی ـ ایرانی را به نسل جوان و نوجوان خواهد داشت.

کنگــره مـــلی ۲۰۰۰ شهیـــد استـــان کهـگـیلویه و بـویـراحمـد، بزرگترین آئین تکریم نخبگان

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛حسین فرخی مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از نخبگان برای حضور در کنگره شهدا  نوشت :در دنیای امروز، نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه‌ی جوامع تلقی می‌شود. حال اگر سرمایه انسانی را دسته‌بندی کنیم، یکی از شاخص‌ترین آن‌ها نخبگان هر جامعه هستند. این افراد با خلاقیت، هوش و پویایی خود، موتور پیشران اعتلای کشور در مسیر تعالی و پیشرفت معنوی و مادی جامعه هستند.

رشد و توسعه جوامع به همت نخبگانی محقق خواهد شد که توانستند در هر شرایطی تغییرات عمیق و ساختاری ایجاد کنند و با هوش و درایت خود، ضروریات زمان را درک کرده و در آن مسیر گام نهاده و موجبات کمال و سعادت جامعه خود را فراهم نماید.

با نگاهی تیزبینانه به این نکته، می‌توان دریافت که نخبگان واقعی ایران اسلامی، شهدای گرانقدر هستند که با ایمان، اعتقاد، صداقت، سلامت نفس و در اوج گم‌نامی کوشیدند تا امنیت و عزت و بسترهای هدایت و تعالی کشور را فراهم کنند و چراغ راه حرکت آیندگان باشند.

سخن از نخبگانِ دیروز دفاع مقدس و عرصۀ ایثار و شهادت است. این نخبگان، برگزیدگان خداوند متعال هستند که نوای دگرگونی و حرکت به سمت پیشرفت را در سیر تاریخی ایران زمین نواختند و حال این تغییر و تحولات چقدر ملموس است.

بی‌تردید، یکی از مهمترین وظیفه هر جامعه تکریم چنین نخبگان و مفاخری است و کنگــــره ملی ۲۰۰۰ شهیــــــد استـــان کهـــگـیلـــویه و بـــویـــراحمـــد، هر چند اقدامی کوچک اما بزرگترین و ارزشمندترین آئین تکریم نخبگان است. نخبگانی که به رغم کمبودها، با هوش و درایت، بهترین عملیات نظامی را طرح‌ریزی کردند و با نثار خون خود، از وجب وجب این خاک به معنای واقعی کلمه دفاع کردند و همچون ستاره‌ای درخشان بر پیشانی این مملکت، نور هدایت و سعادت را ‌تاباندند.

اکنون کمترین کاری که ما برای تکریم شهدا می‌توانیم انجام دهیم، برگزاری چنین آئیین‌هاییست که ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای عزیز، نقشی مؤثر در معرفی ارزش‌های والای اسلامی ـ ایرانی را به نسل جوان و نوجوان خواهد داشت.

بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد از آحاد اجتماعات نخبگانی استان دعوت مینماید که با حضور خود در این رویداد بزرگ، اهمیت و نقش نخبگان در راهبری جامعه را به درستی نشان دهند و با تکریم مقام شامخ شهدا چراغی بر راه آینده روشن نمایند.

حسین فرخی
مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: