« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد ، گفت: طرح کالابرگ الکترونیک در کهگیلویه اجرا می شود.
منبع: مهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، حمید رضا واعظی ، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح کالابرگ الکترونیک ، از سیاست‌های اصولی در دست پیگیری و با ظرفیت ملی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد ، بیان کرد: بعد از حذف ارز ترجیحی و در قالب بند ۶ تأمین امنیت غذایی، عدالت، توجه به اقشار کم‌درآمد و نتنظیم خدمات ، این طرح برای دهک‌های یک تا ۹ اجرایی می‌شود.

وی ، قند، برنج، روغن، شکر، پنیر، ماکارونی، مرغ را اقلام مشمول این طرح برشمرد و اذعان داشت: دولت با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک ، کم نشدن سفره های مردم و مریریت امنیت غذایی جامعه را دنبال می کند.

وی ، دریافت کالابرگ الکترونیکی را اختیاری دانست و متذکر شد: مردم می توانند مانند گذشته یارانه را نقدی دریافت و یا این مزیت کالابرگ برخوردار شوند.

این مسئول استان کهگیلویه و بویراحمد به نقش اثرگذار دولت به عنوان ناظر و تامین کننده در مسیر اجرای عدالت، تاکید کرد و افزود:اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هر استان ، دبیر این طرح است.

واعظی در دسترس بودن کالاهای مشمول این طرح را یک وظیفه مهم مسئولان برشمرد و گفت: یکی از مهمترین خدمات بازار در این رابطه این است که فروشگاه‌های بزرگ و سایر فروشگاه های تأمین کننده ده قلم کالا به صورت فراگیر در دسترس مردم باشند.

مدینه صابری/ خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: