« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
آوای رودکوف-فرماندار شهرستان لنده گفت:شهرستان لنده دارای ظرفیهای منحصربه فرد اقتصادی و گردشگری است که متاسفانه کمتر از این ظرفیتها در جهت رفع محرومیت و اشتغال در شهرستان استفاده شده است

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،محمد مرادی در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد:اصحاب رسانه همگام و پا به پای مسولان در راستای انعکاس فعالیتهای نظام و مشکلات مردم مسولان را همراهی می کنند.

فرماندار لنده افزود:انتظار می رود رسانه ها همچنان با دور اندیشی و فارغ از گرایشها حزبی و سیاسی واقعیات را انعکاس دهند.

وی عنوان کرد:بدون شک سیاسی نگری و یک جانبه گری رسالت خبری را مخدوش ؛مردم را نا امید و رسانه ها را از اهداف خود دور می کند.

مرادی گفت:تلاش کنیم تا مسولان و رسانه ها اعتماد مردم را از دست ندهند و راه حل حفظ این پشتوانه عظیم مردمی، صداقت در گفتار و کردار است.

فرماندار لنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشینه تاریخی لنده به عنوان مرکز بخش ثلاث افزود متاسفانه لنده با این همه قدمت تاریخی مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته و از استعدادهای بالقوه این شهرستان از جمله ظرفیتی اجتماعی شامل منابع انسانی؛ظرفتیهای اقتصادی از جمله  وجود 4 معدن مهم از جمله معدن فسفات؛معدن گچ خالص ؛معدن نفت و معدن بوکسیت و همچنین ظرفیتهای خوب گردشگری این شهرستان به خوبی استفاده نشد و مورد بی توجهی قرار گرفت.

محمد مرادی  یکی از راههای  عدم توسعه شهرستان لنده را عدم ثبات در برنامه ریزی اعلام نمود.

وی اظهار کرد:این شهرستان باید از همه ظرفتیهای خود برای برون رفت از مشکل بن بست استفاده نماید که استفاده از منابع انسانی خود در سایر آستانها و  مسولان کشوری این شهرستان می تواند گره گشا باشد.

فرماندار لنده در ادامه افزود: این شهرستان دارای استعداهای زیادی از جمله در بحث  گردشگری می باشد و خاطر نشان کرد لنده دارای آب و هوای چهار فصل و آبشارها ثابت و رودخانه های متعددی هست که اگر مورد توجه قرار گیرند می تواند گردشگران خارجی را نیز جذب نماید.

ایشان وجود رودخانه مارون؛رودخانه موگرمون ؛نماد شتر در کوه لنده ؛طبیعت بکر و زیبای روستای موگر و لارب و گونه های متعدد جانوری و گیاهی را از ظرفتیهای خوب این شهرستان در بحث گردشگری عنوان نمود و از مسولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بخاطر بی توجهی به این مناطق گلایه نموده است.

مرادی شایعات مربوط به جدایی روستای موگر از لنده را بی اساس خواند و تاکید نمود برابر تقسیمات کشوری روستای موگر جز لاینفک لنده می باشد و امکان جدا سازی آن از این شهرستان غیر ممکن می باشد.

فرماندار لنده در پایان تعداد پروزه این شهرستان در سال جاری را تعدا 43 مورد در دو بخش موگرمون و مرکزی دانست که با اعتباری بالغ بر 15 و نیم میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند که از این تعداد 14 مورد مربوط به بخش موگرمون و مابقی مربوط به بخش مرکزی می باشند و مهمترین انها را آسفالت جادهای روستایی و گاز کشی تعدادی از روستاها دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: