کد خبر: ۱۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح دفاتر الکترونیک در دفترخانه‌های اسناد رسمی این استان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ایجاد زیر ساخت ها راه اندازی دفتر الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی استانو نرم افزارهای مورد نیاز و همزمان با سراسر کشور، بهره برداری از دفتر الکترونیک سردفتر در استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز اجرائی شد.

سعید محوری افزود: از این پس خدمات مربوط به اسنادی که قبلا در دفتر دست نویس به ثبت می‌رسید و سایر مواردی که درج آن در ستون ملاحظات دفتر ضروری است،در دفتر الکترونیک سردفتر ثبت می‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حذف دفاتر اسناد و الکترونیکی شدن این دفتر گفت: دفاتر اسناد الکترونیکی از بسیاری مفاسد و جعل هایی که در فرایند سنتی و دستی انجام می گرفت جلوگیری می‌کند.

محوری افزود: با اجرای این طرح  خلاصه معاملات اسناد  و جمله معروف " ثبت با سند برابر است" در ذیل این دفترها به صورت زیر نویس نگارش نمی شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مزایای این طرح ، ارتقاء سلامت اداری و سرعت و شفافیت در روند انجام کار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: