« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگارخبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و با بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام محمودی اصل برگزار شد.


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت: هر حکومتی باید اقتدار داشته باشد تا هم بتواند از خود دفاع کند هم از مظلوم و داشتن اقتدار یک محاسبه عقلانی است نه احساسی و هیجانی.

وی افزود: جمهوری اسلامی امروز محور مقاومت است و کمتر تعرضی را نپذیرفته و نمونه آن موشک باران مواضع ترورسیتها در غرب کشور که از اقدام به موقع سپاه پاسداران تشکر می کنیم.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت: دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و در تاریخ انقلاب مانند ستاره ای فروزان می درخشد.

خطیب جمعه لنده تصریح کرد: انتظارات از دولت جدید که با شعار مردمی بودن روی کار آمد بالاست هر چند ابتدای راه است و برای تحقق وعده ها بایستی صبر کرد اما مهمترین اولویت دولت سیزدهم تقویت اعتماد عمومی است و راه برگشت به اعتماد عمومی گسترش عدالت است.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد: انتظار از دولت جدید پرداختن به فوریتهاست که یک نمونه آن واردات واکسن است که خوشحالی مردم را در جامعه ایجاد کرد.

امام جمعه شهر لنده خاطرنشان کرد: انتظار داریم به بحث انتخاب شهردار سرعت عمل بدهند و از بدیهیات است هر چه این مساله طول بکشد اختلاف ایجاد می شود و ثانیا شهرداری ضد فساد انتخاب شود تا برخی اخباری که در سالیان گذشته باعث دلخوری مردم شده تکرار نشود و از رئیس کل دادگستری استان درخواست داریم پرونده مربوط به شهرداری تعیین تکلیف شود چراکه مردم منتظر پاسخ هستند.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان به نزدیک بودن اربعین اشاره کرد و گفت: دلهای مشتاق برای حضور در همایش میلونی اربعین لحظه شماری می کردند اما ویروس منحوس کرونا فقط آه و اشک برای آنها باقی گذاشت ولی اگر بخواهیم به ندای امام زمان پاسخ دهیم باید عزاداری دهه آخر صفر را با رعایت دستورات بهداشتی پرشور برگزار کنیم.


خبرنگار:بهروز عادلفر
منبع خبر :آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: