« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
آوای رودکوف؛
پیمان فیضی رئیس مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران در سفر یک روزه به کهگیلویه وبویراحمد با بازرس کل استان و مدیران و روسای مخابرات منطقه دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد پیمان فیضی در سفر یک روزه خود به استان ابتدا با مهدی صالحی  بازرس کل استان کهکیلویه و بویراحمد دیداروگفتگو کرد.

سفر یک روزه رئیس مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران به کهگیلویه و بویراحمد

دراین دیدار صمیمی محمد مهدی صالحی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بالایی در زمینه تولید، اشتغال و دانش بنیان دارد اما متاسفانه حمایت چندانی از ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد نمی شود.

صالحی با تشریح وبرشمردن  آسیب ها و چالش های  فرا روی  مخابرات منطقه  کهگیلویه و بویراحمد و تاکید بر توجه ویژه مخابرات به این مطالبات  اظهار داشت:  تلفن و اینترنت درکشور ما به عنوان یک زیر ساخت اساسی و تخصصی محسوب می شود وبا توجه به شرایط کنونی پیشنهاد می گردد در سطح ملی و استانی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه مخابرات استفاده شود و مدیران مربوطه با این شرکت ها آشنایی بیشتری داشته باشند.

رئیس مرکز بازرسی مخابرات ایران در این دیدار ابتدا به گزارشی از وضعیت مخابرات استان پرداخت و گفت: هر جا ارتباط خوب با سازمان بازرسی داشتیم توانستیم مشکلات را به کمک آنها حل کنیم و راهکارها و توصیه های سازمان بازرسی همیشه در جهت رفع مشکلات مخابرات بوده است.

پیمان فیضی افزود: اگرمسئولان مخابرات استان ارتباط خوب و مستمر با بازرسی کل استان داشته باشند و از راهکارها و پیشنهادات سازمان بازرسی استفاده کنندخیلی از مشکلات مخابرات حل خواهد شد.

وی یاد آورشد: ارشادات و راهنمایی های بازرسی کل استان و دغدغه آنها برای توسعه استان در حوزه مخابرات مسرت بخش است و باید تلاش کتیم تا از این راهنمایی ها و پیشنهادات آنها بهره مند شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم سازمان بازرسی شرکت مخابرات را در بحث  تعرفه خدمات مخابراتی علی رغم افزایش هزینه های جاری و سرمایه ای که ۱۲ سال است افزایش پیدا نکرده حمایت کند و از نهادها و ادارات کل استان در راستای پرداخت مطالبات مخابرات استان، ما را یاری کنند.

در ادامه این سفر یک روزه رئیس مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران با حضور در  مخابرات منطقه ،ضمن دیدار با کارکنان درجلسه ای با حضور مدیران وروسای ستادی  شرکت ،ضمن تشریح وضعیت کلی شرکت مخابرات ایران ومنطقه به اهتمام ویژه مدیران جهت دستیابی به تعهدات منطقه پرداخت و تاکید کرد؛ هدف از برپایی بازدیدهای دوره‌ای اصلاح امور و بررسی به موقع است و باید قبل از اینکه توسط دیگر ادرات و سازمانها مورد ارزیابی قرار گیریم، در درون سازمان نسبت به رفع نقاط ضعف،تقویت نقاط مثبت و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها اقدام نماییم..

وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل تک تک پرسنل این مجموعه برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های شرکت مخابرات ایران، در سودآوری و جذب سرمایه نقش بسزایی دارد اظهارداشت:امیدوارم این همراهی و همدلی همچون گذشته تداوم داشته باشد و در قالب یک تیم و گروه منجسم یاری رسان همدیگر در انجام وظایف محوله باشیم.

پیمان فیضی در پایان بر ارایه راهکارها وخلاقیت ها در راستای افزایش درآمد وکاهش هزینه ها توسط کارکنان مخابرات تاکید نمود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین