کد خبر: ۲۴۳۹
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
ایشان دوستان اصلاح طلب را مدعیان بیل زدن به باغچه همسایه می داند در حالی که این عزیزان در طی 8 سال  کذشته در سکوت محض به سر برده و عمدتا  از منظر فرهنگ به تقویت  جمهوری اسلامی پردتاخته اند و قلم به ذست بودند نه بیل به دست  بودند  

آوای دنا-علی جاویدان:حرمت قلم  در آموزه های دینی و مذهب  همواره مورد تاکید بوده است . در دین مبین اسلام  نیزبه قلم سوگند یاد شده و بعضا ارزش قلم را همشان و بل بالاتر از خون شهدا دانسته است . قلم این  مصنوع دست بشر در طول تاریخ حکایتها و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است .

 

گاه به عنوان تیغ در کف  زنگی مست عمل کرده و از آن  برای  امضای حبسهای نا به جا ، اعدامهای غیر قانونی و ظالمانه ، نوشتن کتابهاب موهن مثل آیات شیطانی و .... استفاده شده است  و گاه در دست علما قرار گرفته ونهج البلاغه ،مفاتیح الجنان ، تفسیر المیزان ها ، شاهنامه ها ،  دیوان اشعار بزرگ مثل سعدی ، حافظ ، فردوسی ، با آن نوشته شده است .

امروزه نیز این کلک افسونگر در  امتداد تاریخ پر تطور خویش  همچنان بر سر دو راهی  همیشگی  در نوسان است . اما انتطار این است که با پیشرفت و تعالی جوامع انسانی  قلم به د ستان ، رسالت آگاهی بخشی خویش را همچنان در پیش گرفته  و ذره ای از بیان حق و حقیقت  کوتاه نیایند .

دوست عزیز صاحب قلمی در سایت «آوای دنا»مطلبی با عنوان «انان که بیل زن باغچه همسایه اند در بیل زدن باغچه خود عاجزند »نگاشته اند که تحلیل هایی در حد گمانه زنی های بازاری و  با حداقل آگاهی و اطلاعات از جلسات دوستان اعتدال گرا ارایه نموده است . که انتظار میرفت که نوشتن مطالب درباره کسانی که در طیف مخالف فکری یک شخص قرار دارند ، منصفانه باشد .

در پاسخ به اظهارات آن دوست عزیز مطالبی به شرح زیر بیان میشود :

1-    ایشان دوستان اصلاح طلب را مدعیان بیل زدن به باغچه همسایه می داند در حالی که این عزیزان در طی 8 سال  کذشته در سکوت محض به سر برده و عمدتا  از منظر فرهنگ به تقویت  جمهوری اسلامی پردتاخته اند و قلم به ذست بودند نه بیل به دست  بودند.

2-    ادعای اصلی ایشان که  از سر دلسوزی مطرح شده است ، مانور دادن روی عدم اتحاد اصلاح طلبان جهت انتخاب فرماندار بومی بوده است  ، که ناشی از اطلاعات ناصحیح  در باره فرایند انتخاب فرماندار می باشد که امری است در صلاحیت استاندار به عنوان نماینده سیاسی دولت. و تاکید استاندار محترم دولت تدبیر و امید بر گزینه وزارت کشور می باشد و تاکنون هیچ گونه اظهار نظری در مورد  معرفی گزینه های فرمانداری از نیروهای سیاسی بومی درخواست نشده است .

3-    -شعار محوری اصلاح طلبان لنده همان طور که در بیانیه منتشر شده ازطرف هسته مرکزی  آمده است حفظ وحدت و انسجام و استقلال فکری می باشدو تلاش همه اعضا بر هدایت جلسات در  این مسیر بوده  است.

4-    در مورد انتخاب فرماندار و سایر مسوولان شهرستان  نیز ضمن احترام به همه افراد مطرح و مورد نظر، در راستای تاکیدات استاندار محترم بر مسایل مربوط به توسعه ، اعتقاد داریم توسعه هر شهرستان از شاهراه توسعه درون زا با تاکید بر پتانسیل نیروهای بومی در اداره امور می باشد ، درراستای تحقق این شعار انتظاری که ار دولت تدبیر و امید دارم این است که انتخاب نیروی اصلاح طلب بومی را در اولویت برنامه انتخاب فرماندار قرار دهد و اگر بنا بر انتخاب از بین گزینه های وزارت کشور می باشد ،نیروی  بومی اصلاح طلب در حوزه وزارت کشور انتخاب شود .

5-    متاسفانه شنیده ها حاکی از تمایل مسئولین به طیف بندی سیاسی  به سبک و سیاق غلط گذشته است که نتیجه آن نداشتن نماینده اصلاح طلب در طول بیست و اندی سال گذشته می باشد ،ائتلاف اصلاح طلبان لنده اعلام آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با دولت اعلام نموده و در استفاده از نیروهای اصلاح طلب بومی منطقه هیچ گونه تضاد و چالشی نداشته و نخواهیم داشت .


والعاقبه للمتقین

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳۱
از لنده
|
United Kingdom
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
1
می خوام از استاد جاویدان بخاطر پاسخ زیبایشون تشکر و قدردانی نمایم
پاسخ پاسخ
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
3
حجت الاسلام بزرگواری نماینده چهار شهرستان ،کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده :
به عنوان نماینده مردم هرگز اجازه نخواهم داد که حامیان فتنه به عنوان مسئول در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام گمارده شوند.
هیهات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
2
ما از اول گفتیم الان هم میگیم اونایی که مشی اعتدالی ندارند-اونایی که شناسنامه هاشون مهر نخورد-اونایی که نظام و ولایت را قبول ندارند فکر پست و مقام نکنند
حسن پور.م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
1
ضمن تشکر از جوابیه آقای جاودان وپاسخ هوشمندانه ایشان ،در پاسخ به آقای هیهات که حتی جسارت نوشتن نام خود را ندارند عرض کنم که بر چسب زدن وتهمت وتخریب هم از نگاه دینی وهم از منظر انسانی مردود و مزبوح شناخته شده و متاسفانه این میراثی که امثال شما برای تداوم موجودیتتان به آن تمسک میجویید.امیدوارم که برای اثبات ادعاتون مدارک مستند داشته باشید.
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
0
متأسفانه بنده مطلب اون دوستی که آقای جاویدان می گن نخوندم اما برا گزینش مسوولان رعایت شاخص های گوناگونی لازمه که تصمیم گیری پایانی همیطو که آقای جاویدان نوشتند با استاندار محترمه
باید تأیید کنم که اختلاف در حوزه اصلاح طلبان لنده وجود نداره و امیدوارم کسی هم در فکر بافتن شال و کلاه و نمد نباشه-


آوای دنا:دوست عزیز اون مطلب را در بخش یاداشتهای در صفحه اصلی همین سایت تحت عنوان:آنان كه بيل زن باغچه همسايه اند در بيل زدن باغچه خود عاجزند -مطالعه فرمایید.
برزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
0
احسن بر اقای جاویدان که با منطق ودلیل واحترام به دوست منتقدپاسخ دادید
پاسخ به م حسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
1
اولا م چرا ؟ خوب می نوشتی محمد.....
دوما :خودت که اسمتو ننوشتی !
سوما:چرا اینقدر بدحال شدی و این مطلب شما را گزید؟
ثالثا:مگر قراره به شما پست بدهند
در اخر هم بر انچه نوشتم ایمان دارم و مصداق دارم و اگر لازم باشد رو خواهیم کرد/با احترام
جهانگیری س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
0
حضرات اصلاح طلبان لنده ای
خداوکیلی شما مشی روحانی را قبول کنید
دیدگاه روحانی را در باره 9 دی قبول کنید
همه چیز برای خودتان
آوای دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
0
با احترام فراوان،
نظرات حاوی توهین و اهانت به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
1
آقاي جاويدان خودتان هم مي دانيد دروغ مي گوييد .چند بار شخص جنابعالي در جلسات مختلف از حسن پور دفاع كرديد و اورا بهترين گزينه و موضوع گيري در مقابل ديگر دوستانتان
مردم را ....فرض كرديد 4 گزينه شما محمودي حسن پور نوراني محمدي نسب با جلسات مخفيانه هاتون و تضادتان چي بود كه هنوز هست .جاويدان عزيز ظرفيت داشته باشيد
نگارنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
شما كه ادعاي قلم به دست بودن را داريد در 8 سال چند مطلب نگارش كرديد؟چند ديدگاه داديد؟چند راهكار انديشيديد ؟نويسنده مطلب قبلي را خوب مي شناسم جسور و با قلمي استوار همواره جلو مشكلات موجوددر منطقه سينه سژر كرده است و حتي براي دفاع از حقوق مردم شهرستانش 2بار محل كار او به دهدشت انتقال دادند و شما از ترس يا به اميد پست هايتان صدايتان خفه بود الان هم كه ميدان به شما دادند هم كه درگير خودتانيد
فرهنگي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
آقاي جاويدان عزيز اگر قرار بود نيرويي وزارت كشوري انتخاب شود مي شود بفرماييد تنش هاي موجود در بين اصلاح طلبان براي چيست؟مسئول براي آموزش و پرورش مي خواهند باز 5نفر موضع مي گيرند .جدا خدارا شكر كه تاكنون سمتي در دست شما ها نبود .وگرنه از جناح اصلاح طلب اين طيف قليل هم مي رفتند .قبول كنيد .....هستين.براي پست مي ميريد .خودشما جاويدان داريد خودتان را مطرح مي كنيد براي تصدي آموزش و پرورش ولي عبدرضا محمدي را عشق است سپس محمدي نصب ربعد حسن پور و بعد فرامرز قرباني نوبت شما نمي شود.
محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
جاويدان براي خودم و خودت و دوستانمان متأسفم و شما ها باعث شديد شخصيتمان به باد سخره بگيرند .وهمه اش پست پرستي شما و چند دوست ديگر است .به خدا تمام مطالبت كذب بوده و اين نقد منصافه بر ما وارد آمد منطق پذيرش اشتباه را داشته باشيم مايي كه اين همه نقد مي زنيم.متاسفم متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
با سلام و احترام فراوان
آب در کوزه ما تشنه لبان می گردیم ................اقایان حسن پور وجاویدان دو تا از نیروهای ارزشی اصلاح طلبان لنده هستند وتا جایی که اطلاع دارم هیچ گونه شکافی بین اصلاح طلبان لنده وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
سلام
گل گفتی
دلجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
ها چيه حسنپور كه ... نداري اسمتو بگي.قطعا بايد تو بهتر بداني كه حرفهاي راست را به اصلاح طلبان زدند چون بارها ديدي شنيدي و گفتي و دفاع كردي و تخريب نمودي براي برادر خودت پس مرد آن است كه مردانه سخن بگويد و نترس باشد.بود يانه؟درگيري و دعوا بود يا نه؟مگر نه اينكه تا زماني كه تفاهم ايجاد نشد استاندار منتظرتان بود يكي معرفي كنيد .آبرويمان را بريد خاك بر سر ما كه امثال ...مكر و مكر الله....
م.حسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
با عرض ادب واحترام خدمت دوست عزیز ناشناس(هیهات)،اولا انتظار داشتم شما خودتون را معرفی میکردید دوم:شما حتما من را خوب میشناسی ومیدونی دنبال پست ومقامی نیستم( البته اگر بدهند بدم نمیاید لااقل ببینیم لذت داشتن مقام، ارزش این همه دوندگی که همه براش تلاش میکنند داره یا نه) سوم: دوست ندارم فضای تهمت وتخریب بین همشمریان ما به خصوص دوستان تحصیل کرده از هر گروه وحزیی باشه رواج پیدا کنه،چرا که گسترش چنین فضایی به نفع هیچکدام از ما نیست ومنجر به آوردن نیروهای غیر بومی به حاشیه رفتن نیروهای بومی که شایستگی بیشتری دارند میشود. با وجود ناشناخته بودنت برامون عزیزی.
ف:قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
ضمن احترام به نقدی که دوست عزیزم جناب جاویدان به مطلبی که تحت عنوان«انان که بیل زن باغچه همسایه اند در بیل زدن باغچه خود عاجزند »زدند بنده می خواهم با احترام به دوستان /نقدی برنظراتشون بزنم.1-ننوشتن نام در فضاهای مجازی قصه ایی است که همیشه بر فضای قلمی جامعه ما حاکم بوده /یا ناشی از ترسه /یا ناشی از رودربایستی با دیگرانه /یا هم بنا به دلایل دیگه نمی خوان اسمشون فاش بشه /چیزی که در این بین مهمه نظرات افراد که باید چند نکته درشون رعایت بشه /1-اتهام نزدن به افراد با انگ ها واتیکت هایی که همیشه برای چسبیدن به دیگران در اختیار افراد است ونوشتن آنها خیلی نیاز به هنر نمایی نیست (و همیشه در طول تاریخ برای خارج کردن رقیب از اینگونه اتهامات سود می بردندومی برند)2- رعایت انصاف در نظر دادن (هم دوستان موافق نباید تاییدمطلق کنندوهم دوستان مخالف نفی مطلق) 3-تعصب ورزیدن در نظرات که ناشی از مسائل سیاسی /قومی وشخصی است نمی تونه پذیرفتنی باشه/لذا می طلبه اگه حرفی منطقی یا غیر منطقی است /منطقا تایید یا تکذیب بشه.
1-شناسنامه مهر نخوردن دال بر عدم قبول حکومت نیست /رای ندادن در بعضی مواقع دال براینه که افراد نماینده فکری ندارند2-اعتقاد به شاخص های ولایی بودن/ قبول حکومت و قانون جز مسائلی است که افراد می تونند برداشت های ونظرات خاص خود را داشته باشند /ومنطقا براین ایرادی وارد نیست /قرار نیست دوست عزیز ی که اینرا مطرح کرده همه نظر شما را تایید کنند .3-دوستی نوشته رو میکنم !!!یا مگه قرار به شما پست بدهند؟؟اینها هم از آن حرفهایی است /که عملا قصد بستن فضای نقد در جامعه را دارند .ونمی خواهند غیر خودشون نظر متفاوتی رابشنوند /همینطور خیلی از افراد اصلاح طلب خواهان وتشنه پست نیستند /فقط پیگیر این هستند که فضایی یکسان ومبتنی بر عدالت برای گفتن نظرات همه نخبگان بومی وملی وجود داشته باشه.(نهایت کلام دوستان اجازه بدهند فضای نقد مثل اتوبان باشه وهرکس نظرات خویش را در حوزه های سیاسی فرهنگی واقتصادی بنویسند/چون جامعه با این تعاطی فکری بهتر میتونه مسیر توسعه را طی کنه/پس خواهشا قواعد تردد در اتوبان را رعایت فرمایید.چرا که همه ضرر میکنیم/ضررش هم اینه که نمی تونیم با ارائه نظرات خویش به جامعه کمک کنیم)
ابراهیم پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
بسمه تعالی
سلام بر همه دوستان ؛بی تردید نقدها وپاسخها حکایت از بخشی نگری دوستان صاحبنظر می باشد اولا اختلافات و مباحثات در حوزه های نظری و عملی زمینه ساز تشکیل احزاب در جامعه مدنی و مترقی است،ثانیادر ساختار درونی هر تشکل یا جریان حزبی وجود برخی اختلافات کاملا طبیعی است،ثالثا مرجع تعیین کننده راهبردها در موارد اختلافی تضارب آراست .بنابراین باید بپذیریم که اختلافات صدر الاشاره وجود داشته، اما امری طبیعی و عقلانی است لذا نمی توان آن را به عنوان بیل زدن باغچه همسایه قلمداد کرد و در ادامه راه ما بیش از هر چیز نیازمند عقلانیت و پذیرش قواعد بازی دموکراسی در سایه وحدت وانسجام هستیم.
جوانان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
1
درود بر اقای کریمی زاده مطلبتون هم بجا و هم منطقی بود .
حمایتت می کنیم
م.حسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
1
آقای دلجو عزیز اینجا لنده وهمه همدیگر را میشناسیم اگر میخواستیم پنهانکاری کنیم مثل شما مینوشتم دلجو یا چیز دیگری.......من میدونم که دوستان مشکلاتی بینشون بوده وهست واین طبیعت بازیهای سیاسی میباشد وایرادی به شما نیست چون میدونم از سر دلسوزیست، ولی خدا میدونه من هیچ وقت از شخص خاصی دفاع نکردم فقط تمام تلاشم برای ایجاد وحدت وهمدلی دوستان بود وهنوز هم بر آن عهدم.در ضمن من در صداقت ودرد مند بودن آقای کریم زاده شک ندارم.
كريمي زاده احمد علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
باسلام خدمت دوستان و همشهريان عزيز .بنده عذرخواهي مي كنم اين مطلب را مي گويم ولي جدا انتظار من از اصحاب اهل قلم و تفكر بيش از اين بود .خدا را گواه مي گيرم بنده هرگز حاضر نيستم دقيقه اي از وقتم را فداي فضاي سياسي كنم .چون نه شور آن را دارم نه سوادش را و پردازش به هنر را بيشتر قبول دارم .بنده با هيچ تفكري مخالف نيستم و همه را احترام ميكنم و اگر در مطلبم نوشتم اصلاح طلب چون پرنده آرزو ها اكنون بر شانه اين حزب است و بارها نيز در دولت گذشته نقد زدم و حقوق مردم ديارمان را مطالبه كردم تبعيدم كردند و ...چون وظيفه من و شماست گوش زد كنيم .درد را بگوييم ولي دوستان اگر واقعت را حراس نداشتند و كمي تحمل نقد بود و مطلب به خوبي خوانده مي شد متوجه مي شديد درد من از عدم بهرهمندي از نيروهاي كارآمد منطقه بود نه تخريب كسي .ابه قول آقاي قرباني فضاي نقد را خفقان ايجاد نكنيد .من هم مثل ديگر افراد شهرستانم انتظار داشتم وفاق جمعي بر گروه حاكم منطقه ام ايجاد مي شد كه نشد .اينقدر بي انصاف نباشيد حقيقت را گفتم و تك تك شما هم مي دانيد و نيازي به پرده پوشي نيست .اختلاف ها هست .اگر تكدر خاطري ايجاد شد عذر خواهي ميكنم.مرا با سياست كاري نيست من شهرستانم را با مديران لايق دوست دارم
منظور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
به عنوان اصلاح طلبي كه مشي اعتدالي دارم اعلام مي كنم كه در طيف اصلاحات لنده تضاد و اختلافي نيست و همه شون سر سفره اي كه در آينده نزديك براي آنها پهن خواهدشدخواهند نشست و اختلافات جزئي كه مدنظر مخالفين است كنار گذاشته خواهد شد و هماهنگ با هم به اداره شهرستان خواهند پرداخت.در 8سال گذشته هم حرف عزيزم جاويدان را تأييد مي كنم
باران
|
United States
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
کاش میدانستم شما روشنفکران که دم از قلم و فرهنگ میزنیداثری رد پایی در نشریات سایت ها و یا حتی جراید محلی یانشست های سیاسی بود .از ترس خفه بودیدو اکنون مثل ادم گرسنه که یک دفعه به غذا میرسد و تمام رسوم و آداب غذا خوردن را فراموش می کند برای تصدی پست هجوم آوردید .سفره شما اگر پهن شدنی بود هر سال بارش آرا نداشتین همیشه ازآراء باطله کمترین .چون به هم دروغ می گین .
افراط گرا نه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
1
قابل توجه اصلاح طلبان تندرو

رییس‌جمهور در جمع استانداران گفت: معیار شما برای انتخاب، وابستگی افراد به جناح الف یا ب نباشد. معیار شما شایسته‌سالاری،‌ پاک‌دستی،‌ دلسوزی برای کشور،‌ ایمان به این نظام و اعتقاد به ولایت فقیه و اعتدال باشد. آدم افراط‌گرا را برنگزینید؛
رضایی
|
United States
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
1
بنده چون شخصا از تفکر و دل احمد علی کریمی زاده اطلاع دارم و میدانم دلسوز منطقه است حرفهایشراقبول دارم .به خدا اطلاع کامل دارم در یکی از صندوقهابیش از 35 رآی با نام حسن روحانی با خودکار بنفش نوشت و از خیلیهای شما که ادعاتون میشود ویک رای داشتید بیشتر کار کرد.او سیاسی نیست
ثابت می کنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
1
ثابت کی کنم که 90 در صد اصلاح طلبان لنده به روحانی رای ندادند
سید باقرخرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
1
مدیر محترم سایت
در آغاز باید بدانیم خوانش نظرات، دیدگان کاربران گرامی را آزار می دهد ( به گفته ی بچه ها جوهرش کم رنگه!!!)
اظهار نظرهای گوناگون در اینگونه رسانه های مجازی رویی مثبت دارد و رویی منفی.
روی مثبت: بالندگی به این نکته که دسترسی به فضای مجازی را به عنوان یک ضرورت و راه ارتباطی مؤثّر پذیرفته ایم و رشدمان در این زمینه از تورم(هرچندگفته ان مهار شد) نیکوتر است.
روی منفی : این روی گاهی به رویارویی می انجامد و پیامدهای ستیزه جویانه ای را در پی دارد. شاید اگرخشم گروهی ، فردی و حتی خردورزی یک طرفه را کنار بگذاریم نتیجه ای مطلوبتر پدید آید.
آیا کسی هست که از پیشرفت روستا، بخش و شهرستان خویش ناخرسند شود و زانوی غم بغل کند؟؟؟؟؟!!! بنابراین حالا که هدف مشترک رسیدن و صعود به قله های خیرخواهی است نردبان را نشکنیم.
توفیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
1
درپاسخ به آقای ..... : شما که ادعا می کنید اهل دروغ نیستی ، اگر واقعا شهامت داری تصویر شناسنامه ات را در همین سایت بزن که در چند انتخابات شرکت کردی ، ومهر به شناسنامه ات خورده . خیلی از همفکران شما در خیلی از انتخابات های گذشته هم پای صندوق نرفتند ، اما حالا دایه ی مهربان تر از مادر شدند .
نزل و
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
1
ما در فرصت مناسب و در زمان مقتضی اسامی کسانی که شناسنامه های انها مهر نخورده و و در انتخابات حاضر نشدن به روحانی رای بدهند و هم اکنون ادعای مالکیت می کنند را نام می بریم و در جمع یا جلسه ای میخواهیم که شناسنامه هایشان را رو کنند.
درود
|
United Kingdom
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
0
0
بزرگواری:در برابر حامیان فتنه 88 که اکنون بفکر گرفتن مسوولیت در کهگیلویه و بویراحمد هستند خواهیم ایستاد و اجازه نمی دهیم سرنوشت دیارمان را به این افراد واگذار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: