کد خبر: ۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
گزارش تصویری ؛
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در معیت جمعی از پرسنل انتظامی با حجت الاسلام والمسلمین صلواتی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار با تبریک هفته فراجا گفت: ناجا در بین مسئولان و مردم از جایگاه رفیعی برخوردار است و خداوند را به خاطر وجود چنین فرماندهان ولایتمدار، انقلابی و متواضع شکرگذار هستیم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان این سرزمین در سایه امنیت زندگی می‌کنند و امنیت یک نعمت مجهول است و تلاش و زحمات نیروی انتظامی در این شهرستان قابل تقدیر است و ما قدردان زحمات شما هستیم.

وی افزود: امنیت حاکم بر جامعه ثمره خون شهدا، تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مردم در همه صحنه‌ها می‌ باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان از فرماندهی و پرسنل انتظامی به خاطر خدمت صادقانه و مدیریت جهادی قدردانی کرد و گفت: حقیقتا تاکنون در مراجعات مردمی گله مندی خاصی از نیروی انتظامی شهرستان را شاهد نبوده ام و این موضوع نشانه عملکرد خوب پلیس است.


فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته فراجا گفت: هفته فراجا از ۱۳ مهر ماه با شعار پلیس هوشمند، مردم قانون مدار آغاز شد و تا ۱۹ مهر ماه پایان می یابد.

سرهنگ فرزین جمشیدی از اجرای ۳۰ عنوان برنامه ویژه هفته فراجا خبر داد و ضمن گزارش عملکرد افزود: شهرستان بهمئی جزء امن ترین شهرستان های کشور است که این امر با تلاش های شبانه روزی پلیس به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی نزد امام جمعه از تیر اندازی در مراسمات عزا و عروسی در بهمئی گلایه کرد و اظهار کرد: تنها مشکل ما بحث تیر اندازی در مراسمات است که انتظار میرود با فرهنگسازی این رسم غلط برای همیشه از شهرستان برچیده شود.

مقام ارشد انتظامی شهرستان بهمئی از کاهش خیلی خوب در نزاع های دسته جمعی و فردی و افزایش کشفیات خبر داد و عنوان کرد: طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیر در شهر اجرا میشود و این طرح هم بسیار تاثیر گذار است.

جمشیدی در پایان از حمایت های امام جمعه محترم و شورای تامین و مردم تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام عمار تقی پور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی با تقدیر از همکاری و حمایت های ویژه امام جمعه بهمئی گفت: فرماندهی و پرسنل انتظامی بهمئی شبانه روز برای ایجاد امنیت پایدار در تلاش هستند هر چند تا امروز با تلاش های انجام شده شهرستان ما از امنیت خیلی خوبی برخورد دار است.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: