کد خبر: ۳۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد:
یدالله رحمانی:در دولت وفاق ملی به دنبال وفاق منطقه‌ای و محلی هستم و برای این وفاق دست شما را به گرمی می‌فشارم.

در دولت وفاق ملی به دنبال وفاق منطقه‌ای و محلی هستم

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ یدالله رحمانی در آیین معارفه به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار شهید استان گفت: تشکر می‌کنم از حسن اعتماد وزارت کشور ، همچنین هیات وزیران و آقای پزشکیان رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور، امیدوارم با عملکرد خوب پاسخ این اعتماد را بدهم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زحمات استاندار سابق استان قدردانی کرد و اظهار کرد : با احمدزاده دوست هستیم و آرزوی موفقیت دارم برای وی در هر سنگری از خدمت که قرار دارد‌

وی حادثه تلخ معدن طبس را تسلیت گفت و ادامه داد: باعث خوشبختی است که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه ۴ سال در سازمان برنامه و بودجه استان کارم را آغاز کردم و همه تلاش این بود که علاوه بر انجام کارها و وظایفه‌ای که بر عهده دارم با خلقیات مردم بیشتر آشنا شوم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من از این مردم بزرگی دیدم، گفت: اوج بزرگی مردم در جنگ بود و حالا بعد از چند سال دوباره به عنوان خدمتگزار به همین استان بازگشتم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من نیز مانند شما عشایر زاده‌ای هستم که در دامن دنا رشد کرده و به آن تعلق خاطر دارم، مانند شما در مدارس عشایری محمد بهمن بیگی درس زندگی آموختم و به این قطعه از سرزمینم عشق می ورزم و با کمک شما استانمان را خواهیم ساخت و آباد خواهیم کرد.

 وی عنوان کرد: در دولت وفاق ملی به دنبال وفاق منطقه‌ای و محلی هستم و برای این وفاق دست شما را به گرمی می‌فشارم.

رحمانی با بیان اینکه نمایندگان، همه گروه‌های سیاسی و مردم همه یک هدف داریم آن هم پیشرفت و توسعه کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: مانند بهمن بیگی که گفت شیرین‌ترین سفرهایم را در این استان داشتم از خدا می‌خواهم

شیرین‌ترین دوران کاریم را در این استان قرار دهد و به کمک شما کهگیلویه و بویراحمد دوباره سرزمین آفتاب و ستاره‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به پتانسیل استان در حوزه آب، نفت، منابع طبیعی، گردشگری و گره زدن آن به توسعه استان گفت: بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده خواهیم کرد.

 ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: تاکید دارم بر اجرای تمام و کمال سیاست‌های دولت علل الخصوص وعده‌های انتخاباتی دکتر پزشکیان و مش همه ما باید مش رئیس جمهور و وفاق سرلوحه کار باشد تا از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده شود.

 

رحمانی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در خدمت تولید باشند، اضافه کرد: فلسفه حضور ما حمایت از تولید و معیشت مردم است و این را باور کنیم و باید ظرفیت مردم در گردشگری و کشاورزی و گردشکری را بالفعل کنیم و اجرای برنامه هفتم و برنامه آمایش سرزمين در دستور کار شورای برنامه‌ریزی باشد.

استاندار خطاب به مدیران افزود: نباید به اعتبارات اندک استان قانع شویم و بلکه جذب سرمایه‌های ملی و بخش خصوصی در دستور کار باشد چرا که ملاک ارزیابی هستند.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای دفاع از مردم طرح‌های کارشناسانه ارائه دهند تا با کمک نمایندگان آن‌ها را عملیاتی کنیم، ضمن اینکه همه باید دستورالعمل و تکالیف دولت را به جد دنبال کنیم.

رحمانی عنوان کرد: بکارگیری نیروی انسانی بر اساس وفاق، همدلی و سیاست‌های دولت باشد، سیاست‌گذاری‌ها هم براساس کار کارشناسی دنبال کنیم که موضوع دنا هم باید طبق کار کارشناسی دنبال شود و استان برای توسعه سراسر کار و فعالیت و تلاش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: